Kantoor Kersten

Betaalbaar en afgestemd op uw situatie

Salarisadministratie

Overweegt u de salarisadministratie van uw bedrijf uit te besteden? Bij Kantoor Kersten bent u aan het juiste adres

De personeels- en salarisadministratie vormt een belangrijk onderdeel van de administratie. De salarisadviseurs van Kantoor Kersten zijn NIRPA gecertificeerd, waardoor de kwaliteit van professionals in het vakgebied payroll binnen ons kantoor is gewaarborgd. Wij staan voor u klaar om uw complete salarisadministratie accuraat te verwerken en bij te houden. Tevens zijn onze specialisten voor u een vast en vertrouwd aanspreekpunt bij uw HRM beleid, Arbo-dienstverlening en personeel gerelateerde verzekeringen.



Efficiënt werken
Bij de verwerking van de salarisadministratie maken wij gebruik van het gebruiksvriendelijke en online salarisprogramma van Nmbrs met alle tools om uw salarisadministratie eenvoudig en efficiënt te verwerken.
• U heeft een klantlogin waarin u snel en eenvoudig personeels- en salarismutaties kunt doorgeven die wij voor u verwerken.
• Uw salarisadviseur zal er zorg voor dragen dat aangeleverde salarismutaties snel en op accurate wijze worden verwerkt, zodat u tijdig de juiste salarissen kunt uitbetalen aan uw personeel.
• De verwerkte salarisgegevens staan tijdig voor u klaar in de portal (loonstroken, loonaangiften, SEPA, betaallijsten, journaalposten en HR informatie, overzicht werkkostenregeling, enz.)
• Uw medewerker heeft binnen de salarisportal een eigen medewerker login (employee self service/ESS) waarbij zijn of haar eigen salarisstroken zichtbaar zijn en worden gearchiveerd. Tevens ontvangt de werknemer daar jaarlijks de jaaropgaaf die gebruikt kan worden voor de aangifte inkomstenbelasting.
• Uw loonaangiften worden tijdig en accuraat doorgeven richting de diverse uitvoeringsinstanties (denk aan Belastingdienst, UWV en Pensioenfondsen).
• Automatische signaleringen worden ingeregeld, zodat u tijdig per mail bericht ontvangt over onder andere afloop contracten, verjaardagen en jubilea.
• Diverse uitbreidingen van toegang voor werkgever en werknemer zijn mogelijk om bepaalde acties zelf te kunnen uitvoeren die nog meer efficiency opleveren, al naar gelang uw wensen en behoeften.
Vanaf uw computer of smartphone zijn uw gegevens 24 uur per dag en 7 dagen per week online beschikbaar in een beveiligde omgeving voor diegenen die door u gemachtigd zijn.
• U heeft een vast, vertrouwd en deskundig aanspreekpunt bij salarisvragen.

Met het juist verwerken van personeelsgegevens via de beveiligde salarisportal van Kantoor Kersten voldoet u aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Heeft u vragen?

Het kan zijn dat u vragen heeft over één van deze onderwerpen.

U kunt vrijblijvend contact met ons opnemen of een afspraak met ons maken zodat wij u meer informatie en advies kunnen geven.

Bel ons op nummer: 0228-511319 of stuur een e-mail.